No totes les cagades tenen un fatal desenllaç, la Comunitat de Madrid, en aquest cas, encara va tenir una sortida prou digna, quan tota la comunitat de community managers se’ls va tirar al damunt en veure la seva manera tan poc professional de buscar un community manager per a gestionar Turismo Madrid a Facebook. L’oferta de feina, que es va penjar al propi portal i altres mitjans, no demanava cap mena d’estudis ni experiència demostrable, només aconseguir el màxim de recomanacions via Facebook. Entre els finalistes que més en tinguessin, un jurat format per directius de Turisme de Madrid escolliria qui es mereixeria la feina després d’una entrevista personal.
Gràcies a la ràpida difusió i forta repercussió a les xarxes socials d’aquest procés de selecció que desprestigiava els community managers, Turismo Madrid va recapitular reconeixent l’error i demanant perdó. El missatge va ser aquest: Nos equivocamos, lección aprendida. Replantearemos el proceso de selección. Disculpas a todos. Está claro que no hemos sabido llegar de la manera correcta. Tot un gest per part seva i exemple a seguir per altres que s’han sobrepassat molt més i s’han quedat tan tranquils. Està clar que a la xarxa res queda impune.
0 comentaris: